INVITATION TIL CREATIVE DAYS
Empathy marketing. Hvad kan det og hvorfor er det relevant for os aktører i musik- og kulturbranchen?
Hvorfor og hvordan kan vi bruge det i formidlingen af musik og kunst? På Creative Days fredag d. 25. november kl. 11 til 13, tager vi et kig på det nye begreb ‘Empathy Marketing’ i relation til vores generelle branding.
Vi vil kigge nærmere på, hvordan vi kan skabe stærkere relationer til vores publikum - og potentielle publikum - gennem vores kommunikation og branding. Udover dagens tema ‘Empathy Marketing’, så vil I få aktuelle insights til, hvordan I optimerer kommunikationen og branding i jeres organisation. Så jeres organisation kan stå stærkt i en udfordrende tid.
På dagen får du indsigt i:
Hvorfor empathy marketing er relevant for din branding og formidling
Hvordan vi kan bruge empathy marketing i vores organisations- og publikumsudvikling
Hvordan vi tackler de udfordringer, der holder os tilbage
Hvordan vi implementere empathy marketing i vores digitale marketing
Udover inspiration, dialog og strategiske insights, så vil der være mulighed for networking med andre stærke aktører fra branchen.
PS. du er velkommen til at tage en kollega eller samarbejdspartner med - blot nævn det ved tilmelding.