Back to All Events

Branding med Ungeinddragelse

  • Fyrskibet 25a Frederiksholms Kanal København, 1220 Denmark (map)

INVITATION TIL CREATIVE DAYS

Hvordan inddrager vi de unge i kulturlivet og musikken - og hvordan kan vi binde det sammen med vores branding? Unge skal inddrages i udviklingen af dit brand! Der er et stort potentiale i den unge vinkel, der kan være med til at sikre din virksomhed langt ud i fremtiden. Men hvordan inddrager vi de unge i processen, og hvordan gør vi os attraktive for at de vil være med?

Hvorfor og hvordan vi både inddrage og henvender os til de unge, vil du blive klog på til Creative Days fredag d. 3. marts kl. 13 til 15, hvor unge-eksperterne fra Wednesday Club er inviteret med som special guest.

Vi vil kigge nærmere på, hvordan vi kan skabe stærkere relationer til de unge gennem vores kommunikation og branding. Så dagen vil både blive fyldt med håndgribelig greb og insights på Branding og Empathy Marketing, men også være en kreativ brainstorm på, hvorfor og hvordan vi inddrager de unge i kulturlivet - og hvorfor det faktisk kan være værdiskabende for os som organisationer i musik- og kulturbranchen.

På dagen får du indsigt i:

  • Hvordan du kan bruge branding og empathy marketing til de unge segmenter (Gen Y og Z)

  • Hvem er Gen Y og Z?

  • Hvad du skal være skrap på, når du vil henvende dig til Gen Y & Z

  • Forstå potentialet i at bruge unge i din brandingproces

  • Hvordan du gør din branding klar til nye ungeinitiativer

Udover inspiration, dialog og strategiske insights, så vil der være mulighed for networking med andre stærke aktører fra branchen. 

 Tilmeld dig gratis her

PS. du er velkommen til at tage en kollega eller samarbejdspartner med - blot nævn det ved tilmelding.

Previous
Previous
November 25

Branding for Music & Art

Next
Next
October 24

Lancering: The New Age of Branding