”If you don’t have something to say you should be quiet.”

Det har aldrig været nemmere at ramme et bredt publikum, men samtidigt har det heller aldrig været sværere at opnå og opretholde et publikums opmærksomhed. Digitaliseringen og sociale medier udsætter nutidens forbrugere for et kæmpe overflåd af informationer. Derfor skal kommunikationen af et budskab også være specifikt og målrettet til målgruppen. Det handler om timing og strategi. Hvor, hvornår og hvad til hvem.

En online brandidentitet er vejen frem til din målgruppes opmærksomhed - og det gælder både, for dig som kunster, dig med et personligt brand og for dig, der arbejder med en virksomheds brand. Det er ikke længere nok, blot at have et godt produkt eller et talent, - din målgruppe skal også opfatte dig som interessant med noget på hjertet, som de kan relatere sig til.

Nutidens forbrugere efterspørger en god historie, og en autentisk og spændende profil, som de på den ene eller anden måde kan afspejle sig i. Derfor er det vigtigt at brande sig strategisk igennem en identitet, der formidler levende og autentiske historier, og som formår at være i dialog med sin målgruppe.

Solis Consulting har sin ekspertise i strategisk branding og kommunikation og kan løfte dig eller dit projekt via skarpe brandingindsatser og optimering af social medier. Igennem nøje segmentering af potentielle målgrupper finder jeg frem den mest effektive kommunikationsstrategi for dig eller dit projekt, og tilrettelægger dernæst en udførlig marketingsstrategi indeholdende; PR-planlægning, contentkalender og brand identitet grundlag.